SALAM KENALAN  

Posted by admin multimedia in

Assalamualaikum kepada pelawat-pelawat laman siasah syari'yyah. Laman ini dibina adalah daripada inisiatif oleh Jabatan Siasah Syar'iyyah dalam menerangkan kepada ummah tentang politik dan juga pentadbiran.

Selain daripada itu, laman ini dibina untuk masyarakat membincangkan isu-isu semasa yang berlaku didalam dan luar negara Malaysia. Seperti kita sedia maklum, kecanggihan media elektronik dan juga jaringan. kebanyakan tempat mempunyai wireless (tidak kiralah P1 wimax, wifi), broadband dan yang terbaru ialah handphone 3G.

Oleh sebab itu, blog ketika ini menjadi medan menyampaikan mesej serta suara. Anak-anak muda lebih gemar membuka dan membaca blog-blog daripada membaca surat khabar. Apa tidaknya, surat khabar perlu dibeli dan kisah-kisah didalam akhbar menceritakan kisah semalam. Namun surat khabar online menjadi pilihan, bukan sahaja mudah tetapi maklumat yang diterima terkini dan sensasi.

This entry was posted on Wednesday, September 2, 2009 at 7:48 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment